Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

luni, 18 iunie 2012

Intentii,ganduri,iubire

Imi doresc sa traiesc in armonie,sa traiesc in iubire,in recunostinta,intentionez sa-mi urmez inima in orice moment,sa fiu permanent recunoscatoare ptr tot ce este in viata mea si sa multumesc .Am momente cand parca simt ca nu pricep tot,cand ma intorc in povestea  "veche" cu frica,neincrederi,dorinta de a fi pe placul tuturor,ca nu cumva sa se supere cineva.Dar  cum simt ca am patruns pe teritoriul   povestii vechi,revin in spatiu de iubire,imi recunosc fricile,imi ascult inima.Ma centrez ,sunt prezenta,revin in prezent si nu mai fug in viitor sau prin vietile altora,nu mai cutreier prin problemele altora.
     Incep prin a ma ierta si a ierta,constientizez ca sunt iubire si ca orice moment din viata mea il atrag intr-un fel.Sunt prezenta si  imi amintesc mesajul lui NICO:"SUNT UN SINGUR SINE  UNIT CU CREATORUL MEU" SI II MULTUMESC.Asa ca mi-am facut  singura un plan de evadare cand pic in :"povestea veche":
                  Ralu,,iarta-te si iarta, multumeste neincetat ptr absolut orice este in viata ta,crede in calea ta,nu-ti fie frica sa accepti ca poti gresi,sau  sunt momente cand esti trista,accepta-le,nu uita ca esti  o fiinta minunata,care daruieste din tot sufletul,respecat-te si iubeste-te,impune limite cand simti  ca spatiul ,timpul iti sunt invadate,spune ce simti(asuma-ti responsabilitatea  cand afirmi ceva ce nu iti convine,oamenii vor reactiona,dar nu e treaba ta-nu poti spune da permanent doar ptr a face pe plac,sa nu se supere careva),ajuta din inima,,plangi cand ai chef,razi cand ai chef,lasa parerea altora,traieste in viata ta,ajuta cand ti se cere si simtI   din toata inima,fii compasiune,fii lumina in viata ta si a altora,nu uita ca ai venit aici cu o misiune"URMEAZ-O!Minunat!Multumesc!Si voi incheia cu indemnul:"TRAIESTE-TI VIATA PENTRU CARE AI FOST CREAT!"(Multumesc,Nicoleta  Svarlefus)!!!
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu