Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

marți, 4 februarie 2014

Iubeste-ti corpul!

"Iar acum iată câteva exerciții pentru a învăța să-ți iubești corpul.

. Fă alegeri sănătoase pentru tine ca să arăţi mai bine. Un corp sănătos, curat, va fi gazda sufletului tău mult timp. Termină cu scuzele și mișcă-te mai mult! Du-te la sport, mergi la plimbare, ia-ți un câine și plimbă-l mai des, aleargă! Acest corp a fost proiectat să vâneze, nu să stea pe scaun sau pe fotoliu. Toate studiile din lume care au cercetat sinele corporal au ajuns la aceeaşi concluzie: sportul, mișcarea reprezintă cel mai simplu mod de a îmbunătăţi stima de sine LA ORICE VÂRSTĂ!
Parcă te aud! N-am timp, merg în delegații, nu are cine să stea cu copilul, mi-e rușine să merg la sală, trebuie să lucrez mult. Știu. Dar vreau să te întreb: ce alegi? Să îți plângi de milă sau să faci ceva pentru a avea un corp mai sănătos?

Uite, am o provocare pentru tine: scrie pe o hârtie zilele lunii. Lipește hârtia pe ușă. De fiecare dată când mergi la sport sau faci mișcare pune un smile, în semn de recompensă, așa cum vezi în poza de mai jos. Fii atentă! Orice comportament nou se consolidează doar după trei luni de zile!


calendar















.Învață să-ți controlezi gândurile! Data viitoare când gândești despre tine că nu arăţi bine, surprinde-te și spune: ”STOP. Uite ce fac! Mă sabotez singură și-mi plâng de milă Ia să fug la sport și să tac”. TRAGE DE TINE!

. Cumpără-ți o brățară și poart-o tot timpul ca să-ți amintească următorul lucru: Ascult cu atenție mesajele corpului meu și sunt bună cu corpul meu. Iar corpul meu este bun cu mine. În fiecare zi învăț să am grijă de mine.”

. Du-te la un studio foto profesionist și fă-ți niște poze profesioniste fie portret, fie tot corpul. Roagă fotograful  să scoată în evidenţă tot ce-i mai frumos la tine. Spune-i că eu ți-am zis! Fă-ți cel puțin 200 de poze și alege trei în care îți place cum arăţi.

. Lasă naibii curele de slăbire și învață să alegi alimente bune și hrănitoare! De ce? Pentru că ești importantă și te tratezi ca atare.



. Pune alarma să sune peste 20 de minute. Stai goală în fața oglinzii și uită-te la tine fără să te judeci sau să te critici. Bucură-te că ești în viață și fii gata să descoperi persoana care ai putea deveni. Acesta este cel mai greu exercițiu! Pentru că în momentul în care te vei vedea goală în fața oglinzii o serie de gânduri negative îți vor năvăli mintea. Nu le judeca, lasă-le să vină.  Așa cum vin, așa și pleacă. Lasă-le să plece. Iar tu gândește doar că a-ţi iubi corpul este un vot câștigat pentru ființa ta.

”Dar de ce unele nu trebuie să facă nimic și eu trebuie să fac atât de multe eforturi ca să arăt bine și să-mi iubesc corpul?”,  s-ar putea să mă întrebi acum. Pentru că ele au alte provocări în viața lor.




buze
Exersează aceste lucruri până săptămâna viitoare. Subiectul următorului articol este legat de felul în care să te îmbraci pentru a-ți îmbunătăţi potenţialul tău de seducție. Trage cu ochiul !"  Drepturi de autor Hedi Hoka 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu