Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

duminică, 9 iunie 2013

Viata e darul tau, primeste-l!

Dumnezeu comunica cu mine prin fiecare persoana pe care mi-o scoate in fata, fiecare persoana care apare in viata mea.Si cate aflu, cate informatii eu despre mine.Si atunci imi zic:"Mai, dar chiar sunt minunata"! Sunt si situatii cand imi zic:"Hei, Ralu , unde doare, ce te doare, pe unde te-ai pierdut"? Centreaza-te, aduna-te!
  E fantastic cand realizezi:fie ca esti minunat, vezi "scanteia divina"  din tine, fie  " ca te-ai ratacit pe undeva". Stiti de ce e fantastic? Deoarece,  atunci esti prezent, constientizezi momentul, traiesti da, traiesti.
  Multumesc Lui DUMNEZEU  pentru tot ceea ce traiesc , pentru oamenii minunati din viata mea, multumesc si sunt recunoscatoare pentru sansa de a fi acum aici si de a ma bucura de acest dar pe care-l avem toti numit:VIATA
  Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu