Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

luni, 17 iunie 2013

Sa practicam , recunostinta!

Tu pentru ce esti azi , recunoscator?
 Eu multumesc si sunt recunoscatoare  azi pentru:  sanatate, Soare, "Omul inimii mele", familia mea minunata, pentru  zambet, pentru oamenii care sunt in viata mea si  ma accepta asa cum sunt, pentru abundenta existenta(indiferent sub ce forma), pentru cursurile care vin spre mine,pentru calea mea, pentru mare, nisip, pentru flori,pentru corpul meu, pentru carti, pentru permis,pentru profesia ce simt ca  prinde contur, pentru iertare, pentru emotii, pentru ca,Doamne , am atatea binecuvantari in viata mea!
   Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu