Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

luni, 16 ianuarie 2012

RECOMAND:"CUM M-AM VINDECAT DE NEFERICIRE" SI " IUBIREA CARE VINDECA" GIGI GHINEA'

Dragii mei,
Am decis sa va scriu doar atunci cand am ceva nou de spus despre mine, despre ceea ce descopar in experientele traite, de cand m-am vindecat de nefericire. Multi dintre voi stiti, desigur, despre ce vorbesc. Cand am trait experienta propriei decizii de a fi fericita, am stiut, ca asa cum a fost posibil pentru mine sa reusesc, la fel de simplu ar putea fi pentru oricare dintre noi. De aceea, odata cu experienta traita constient de a-mi asuma propria bucurie de a fi, am scris o prima carte, despre pasii concreti pe care-i putem face zi de zi, pentru inlocuirea obiceiurilor vechi, care s-au dovedit a fi distructive, cu altele noi, mult mai sanatoase. Demersul meu constient avea sa-mi ofere fericirea, ca o stare de bine permanenta pe care nu mai voiam s-o pierd. Stiam insa, ca fericirea este o stare naturala de a fi, asa ca ea exista in fiecare dintre noi. Tot ce aveam de facut, era sa constientizam cu totii, ca ne nastem ca sa fim fericiti si nu sa ne zbatem in dependenta de nefericire.
Cartea “Cum m-am vindecat de nefericire” a avut un real succes. Nesperat insa, atunci cand m-am decis sa o scriu. Se pare, asadar, ca oamenii aveau o nevoie foarte mare de a gasi iesirea din labirintul mintii si intoarcerea catre suflet, acolo unde se afla iubirea, compasiunea, generozitatea si recunostinta. Fericirea exista in noi insine, trebuie doar sa constientizam aceasta sursa de lumina din interior si sa decidem sa fim fericiti in fiecare clipa prezenta a singurei vieti pe care o traim, cel putin in acesta constiinta extinsa de a fi.
Astazi, pentru prima oara in acest nou an, ma adresez voua aici pe site, ca sa va anunt ca am terminat de scris cea de-a doua carte, cea care exprima, la fel ca prima, cu onestitate si naturalete, ceea ce am trait ca experinta de a fi, in fiecare clipa prezenta de la aparitia primeia. Urmand cu credinta pasii descrisi in prima carte, am reusit sa descopar, in acea stare de bine pe care mi-o procuram zi de zi din tot ceea ce este, iubirea din inima mea si odata cu acest sentiment profund de iubire din mine insami, l-am descoperit pe Dumnezeu, despre care stiam ca se afla in noi…Pe masura ce traiam iubirea de mine insami in comuniune cu Dumnezeu si prin el, cu intreg Universul, am stiut ca ceea ce simteam eu, ar fi putut simti oricine altcineva, pentru ca, fireste, in esenta noastra umna, suntem asemenea.
Cu fiecare clipa traita in iubire, rezervorul meu de energie vie se umplea, inlocuind sentimentele confuze, cu care ma “hranisem” si eu, pana in urma cu un an, cu altele mult mai placute, mai profunde si pline de sens. In locul frustrarilor, al nemultumirii, al neimplinirii, al nefericirii mele trecute, puneam in ficecare zi bucuria, zambetul, generozitatea, recunostinta pentru tot ceea ce este, iar toate impreuna, inseamna iubire. Iubirea de mine insami, m-a ajutat sa pot impartasi iubirea tuturor celor cu care intram in contact, din prea plinul meu de iubire procurata constient, astfel incat, din experinte traite de mine insami, am alcatuit o noua carte, cea care se va numi “Iubirea care vindeca”. In momentul in care o voi lansa, as vrea sa-mi fiti alaturi, ca sa putem impartasi iubirea unul altuia, asa cum ar putea sa simta orice fiinta iubitoare de pe acest pamant.
Am mai descoperit odata cu iubirea din inima si legatura indestructibila cu Dumnezeu si cu toti semenii mei, ca cele 4 intrebari existentiale la care am cautat o viata raspuns, se clarificau pe zi ce trece, asa incat, metoda mea de vindecare prin iubire s-a concretizat si in tehnica mea de lucru cu pacientii in cabinet. Pot spune azi, ca daca pana acum cativa ani consilierea psihologica avea ca obiectiv focalizarea pe rezolvarea unor probleme punctuale de functionare sau relationare, azi va pot spune, ca orice om care cauta un ajutor specializat, pentru orice problema de viata, se poate vindeca definiv prin metoda descoperita de mine si experimentata personal. Metoda de vindecare prin iubire, ofera raspunsuri celor 4 teme existentiale legate de libertatea interioara, cautarea sensului vietii, teama de singuratate si frica inconstienta de moarte (angoasa mortii).
Descoperindu-se ca fiinta iubitoare prin propria sa natura, fundamental umana, omul se impaca atat cu sine, dar mai ales cu toti semenii lui, alegand sa traiasca fericit si in armonie cu sinele lui autentic, prin alegerea constienta de a fi. Astfel, omul poate decide singur cine vrea sa fie, intelegand sa nu-si iroseasca  unica viata care i-a fost data, in furie, frica si ura, ci sa-si procure constient iubirea, pentru a o impartasi generos cu cei asemenea lui. Singurul sens al vietii unui om, nu poate fi decat sa iubeasca si sa fie iubit, iar acest demers ii apartine, tocmai pentru a se cunoaste pe sine si pentru a se bucura de descoperirea sa. Cu alte cuvinte, libertatea de a fi este o alegere proprie, generata de liberul arbitru cu care am fost dotati ca fiinte rationale,  iar decizia de a fi fericit si iubitor, il face pe om responsabil pentru tot ceea ce decurge de aici. Din insasi aceasta libertate de a fi, se naste sensul unei vieti traita in iubire, in care omul poate alege sa faca binele in orice maniera se pricepe sau a fost daruit de Dumnezeu. Traind in iubire de el insusi, impacat cu sine si cu Dumnezeu, omul isi accepta singuratatea existentiala traita ca unicitate a fiintei, cea care decide cine vrea sa fie. Iar ca o consecinta a acestui nou mod de a fi in lume, fiinta  umana isi constientizeaza finitudinea, acceptandu-si  impacat trecerea prin aceasta lume. In constiinta vasta de a fi prezent si responsabil in propria viata, omul poate accepta senin schimbarea lui in fiecare clipa. In jurul nostru totul se schimba, emotiile noastre se schimba, sentimentele la fel, iar traind fiecare clipa in constiinta treaza a prezentului, omul intelege ca a trai, inseamna  a fi in prezent fericit, pentru ca doar prezentul este. Trecutul a fost si ramane fara importanta, viitorul nu poate fi prevazut si nici controlat , iar ceea ce este in constiinta, este doar acest prezent in care “eu sunt”.
Cartea “Iubirea care vindeca” are ca punct de plecare urmatorul mesaj semnificativ: “Iubeste-te pe tine insuti, ca sa-l poti iubi pe celalalt, asa cum te iubesti pe tine”. Doar iubindu-te pe tine poti trai respectul si demnitatea de sine, astfel incat sa-i poti respecta la fel, demnitatea si integritatea celui de langa tine.  Amintesc in aceasta a doua carte cate ceva  despre procesul dezvoltarii in timp al fricilor noastre de a fi liberi, modul in care am primit iubirea conditionat, asa incat ajungem sa credem despre noi insine, ca pentru a fi iubiti trebuie sa traim in straduinta permanenta de a demostra ca  meritam iubirea. Eu spun ca iubirea este un sentiment natural care exista in inima fiecaruia, ca nu este si nu ar trebui sa mai credem ca este, conditionata  de ceva sau de cineva. A te iubi pe sine, la fel ca si fericirea, reprezinta o decizie personala de a fi. Inseamna a fi cine doresti sa fii, a fi liber, a-ti gasi propriul sens in iubire, facand doar binele si a te impaca cu legea naturala de a fi in trecere pe aici, fapt care ne motiveaza sa traim azi, aici si acum.
A voastra in iubirea de sine si pentru voi toti, Gigi Ghinea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu