Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 11 august 2012

INIMA IMI SOPTESTE

Doamne ,Dumnezeul meu,ma rog azi pentru fiinta pe care o iubesc.Ma rog  sa-i vad tandretea,inocenta, si ma rog ca ea sa o vada pe a mea.
Ma rog, sa fie inconjurata de lumina,sa fie fericita,inima sa fie plina de iubire,inima lui plina de iubire,de bucurie este bucuria mea.
Iti multumesc,DOAMNE!
   O iubire   magica este un taram sfant,unde fatarnicia si atacurile  lumii nu sunt evitate,ci transformate prin puterea iubirii,a iertarii.
    Astazi,aleg sa te iert,sa ma concentrez asupra minunatiei din tinesa nu te judec ,sa nu te condamn,sa te binecuvantez,sa vad maretia din tine.Imi doresc ca azi sa ma feresc de tentatia de de a ma concentra asupra personalitatii ,erorilor din zilele anterioare.Intentionez sa te vad cu ochi noi mereu,mereu.
    Doresc ca azi sa fiu la inaltime, sa fiu demna  "de acest taram inalt pe care noi l-am ales pentru iubirea noastra".MULTUMESCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu