Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

joi, 24 aprilie 2014

sA RENUNTAM A MAI REPARA OAMENII

Sa nu mai cautam sa "reparam" oamenii. Fiecare e asa cum alege sa fie. Cand vrei sa "repari" pe altii irosesti timp ,energie si nu-i faci niciun bine celuilalt, ci dimpotriva, ii iei din forta sa. Fii langa el,accepta-l, ioubeste-l, inspira-l, dar nu -l "repara". Nu e treaba ta. Tu ai treaba cu tine. Fiecare are calea sa, locul sau, menirea sa aici. Fiecare alege si primeste experientele necesare,care-l ajuta sa creasca.
M-am plictisit sa vad cum o parte dintre oameni isi tot pun "semafoare de directie". Si inca ceva:nu vei ajuta un om ,ganditu-te cu frica la el("aoleu, ce o sa faca..... dc.... si uite,trebuia sa.......;PE BUNE CA TREBUIA?) . Acolo, este frica pentru tine,nu pentru celalalt.
Si ,dragi parinti, lasati copiii sa creasca liber! Se simt sufocati , dati-le spatiu si incredere si asigurati-i ca ii iubiti in orice moment neconditionat . Din pacate, am asistat la situatii in care parintii spuneau:"uite,fiindca ai mancat tot, fiindca esti cuminte, m-ai ascultat mama te iubeste fffffffff mult.
Tu, Adultule , cum te-ai simti ,dc ti s-ar spune:"Draga /dragul meu acum ptr ca ai facut piata,ai facut ordine,ai tricoul care-mi place mie, fiindca uite, ai facut sport sau etc sa stii ca te iubesccccc multtttt? ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu