Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

miercuri, 4 septembrie 2013

Va imbratisez !

Blandetea acestei nopti  cu miros de toamna  imi aduce in inima liniste .  Ma desprind de  "oboseala  obisnuitului" si ma bucur,respir,zambesc.Aud greierii. Cat de frumos! Toata vara  mi-au incantat auzul. Energie pozitiva-prezenta lor, imi spunea cineva drag...
 Ma intalnesc eu cu mine, aduc in inima mea iubirea, bucuria lui "a fi", iertarea,recunostinta. Iau bagajul" grijilor " si aduc credinta, acceptarea prezentului. Ma bucur, ma bucur din toata inima si multumesc, multumesc  Lui Dumnezeu pentru tot,dar tot(si ceea ce la prima vedere nu inteleg). Respir ,multumesc si imi cer iertare in primul rand mie:"imi cer iertare mie insami ca sunt prea dura cu mine"
Cer iertare si  celorlalti trimitand ganduri  "de iertare", lumina,iubire!
Va doresc o noapte linistita si un"maine" generos! Calde imbratisari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu