Despre mine

Fotografia mea
Romania
Acum, sunt bine asa cum sunt. Si cum spunea Nico, "nimic nu vine prea devreme sau prea tarziu". Ma iubesc si ma accept asa cum sunt.

sâmbătă, 24 septembrie 2011

UN SEMNAL DE ALARMA


"Priveste  ce se intampla in viata ,.mama nu-l poate iubi pe copil la fel  cat vrea copilul  sa fie iubit de mama pentru ca in capul mamei e un talmes-balmes.Nu a avut o viata implinita.Viata ei amoroasa a fost un dezastru.Nu a putut sa infloreasca.A cautat sa isi controleze barbatul,sa-l posede.A fost geloasa.N-a  fost o femeie  iubitoare.Daca  nu a fost  o femeie  iubitoare,cum ar putea ,sa-l iubeasca pe copil? UN psihanalist  a intrebat mai multe mame:CAND COPILUL ERA PE CALE SA SE NASCA,ERAI PREGATITA SA-L ACCEPTI? SAU  COPILUL A FOST UN ACCIDENT SAU L-AI DORIT? SAU : CAND  AI RAMAS INSARCINATA  AI EZITAT?Multe femei au ezitat daca sa pastreze copilul sau nu.Pe urma copilul s-a nascut,dar nu ca a fost dorit cu adevarat.putine mame i-au raspuns:da,copilul a fost binevenit,il asteptam,sunt fericita:e clar ca atunci cand bebele nu e dorit exista consecinte negative.El simte framantarile  mamei.Cand mama s-a gandit sa avorteze  copilul a suferit,fiecare vibratie ajunge la el.Conditia   de baza ca un copIil   sa se nasca liber este ca el sa nu se nasca doar ca urmare a actului sexual,ci si dintr-o adanca iubire meditativa.IUBIREA  meditativa inseamna contopirea a doua fiinte.Parintii  dezamagiti de copil  trebuie sa inteleaga ca acesta e copilul pe care l-au meritat.Copilul e un oaspete venit din necunoscut si trebuie primit cu respect.Spune-i copilului  ca a  fost   conceput din iubire,ca iubirea este un dar al existentei."AM TINUT SA SCRIU ACESTE RANDURI  IN SPERANTA CA VOI TRAGE UN SEMNAL DE ALARMA,CA SE VOR RISIPI CLISEELE DE GENUL:TRECE  TIMPUL CAND VINE COPILUL? SAU : TREBUIE SA AI UN COPIL,SAU  :SA ADUC UN COPIL PE LUME SA NU TRAIESC DEGEABA PE PAMANT ,SAU: SA AVEM PE CINEVA LA BATRANETE ETC.INLOCUITI ACESTE TIPARE (CARE DUPA OPINIA MEA VIN DIN FRICA), CU FAPTUL CA SIMTITI SA ADUCETI PE LUME  O FIINTA MINUNATA PLASMUITA DIN ACEA IUBIRE"' MEDITATIVA".INTR-O SOCIETATE ,UNDE ACCENTUL CADE PE    VERBUL "A ACUMULA" ,PE VERBUL  "'A AVEA" INDRAZNESC SA VA IINDRUM SPRE DRAGOSTE.ADUCETI PE LUME ACESTI INGERASI DIN IUBIRE,NU CA TREBUIE SA FII IN  RANDUL OAMENILOR SI CONFORM CLISEULUI;TOATE TREBUIESC FACUTE LA VREMEA LOR"'.Acum ,nu pledez sa faci copii la 50 de ani,dar  acordati-le iubire neconditionata,in afara de laptic  hraniti-i cu si cu  afectiune,spuneti-le cat de fericiti sunteti ca el.ea e bebelusul vostru.NU ACUZ PE NIMENI,NU AM ACEST DREPT,DOAR ATENTIONEZ,ASTA SIMT CA TREBUIE SA FAC.UN COPIL  E UN DAR DIVIN,ISI ALEGE PARINTII,VA AJUTATI RECIPROC    IN ACEASTA VIATA,VA AJUTA SA FITI VOI IARASI COPII,SA TRAITI IN ARMONIE. AM VAZUT PARINTI SI COPII FERICITI,CARE TES ACEASTA RELATIE DINTRE EI  CU MULTA DRAGOSTE,PARINTI  PE CARE-I ADMIR PROFUND.LE MULTUMESC PARINTILOR MEI  CA AM APARUT PE ACEASTA LUME DINTR-O MARE IUBIRE.SI CRED CU TOATA FIINTA MEA CA TOATA IUBIREA PE CARE AI MEI PARINTI MI-AU  OFERIT-O, EU O VOI DARUI      DIN  TOT SUFLETUL  CELUI/CELEI CARE-MI VA UMPLE OCHII DE LACRIMI DE BUCURIE SI-MI VA ZICE:MAMA!DACA CINEVA O IA PERSONAL,DACA AM SUPARAT PE CINEVA IMI CER SCUZE,DACA  VA SIMTITI MAI BINE ,LOVITI IN MINE,NU-I NIMIC!IMI PERMIT SA LE  PRIMESC! VA IMBRATISEZ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu